PIZZERIA DA FABIO SCHRIEK

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 119 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pizzeria Da Fabio Schriek. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 19:49 Eten besteld voor 18u, het is nu 19.49u en sinds een halfuur geleden staat er dat ik mijn bestelling ontvangen heb. Heb niets gekregen.
26 apr 2026 om 22:34 Desserts niet gekregen.
6 mrt 2026 om 9:58 Bestel graag bij Da Fabio; heel lekkere pizza’s en panna cotta als desert met vers fruit en heel vriendelijke mensen
31 jan 2026 om 21:32 Na 1u30 wachten gebeld, ze gingen de pizza na 5' brengen. 1u later hebben we dan toch de pizza kunnen ontvangen. Deze was koud en wak geworden door het lange wachten. Lookbroodjes zijn geen broodjes, maar een pizza met lookkaas.
9 dec 2025 om 7:42 Ze hadden 1 uur wachttijd aangekondigd en na 20 minuten stonden ze al voor de deur. Dit hebben we nog niet veel meegemaakt. De pizza's waren ook erg lekker. Een aanrader
5 apr 2025 om 7:29 Hier al vaker lekkere pizza besteld, maar deze keer liep er echt iets mis. Pizza’s hadden een vreemde geur bij levering en jammer genoeg ook een heel vreemde, vieze smaak. Ik denk dat er iets mis was met de kaas, dus pizza’s in de vuilbak helaas :(